marți, 14 ianuarie 2014

Statusuri noi

Imi cereai false scuze, aveai priviri confuze, citeam minciuni pe buze, acum incep sa ma amuze, nu ai fost ca oricare altu` ai fost ca si celalalt

Iti spun pentru a mia oara: fiecare zi cu tine este extraordinara!

Sa ai grija cum t porti cu mine` daca` mai vrei s` tin la tine`! K sunt prea dulcee` cum m` port cu tine`, n`am aere ca si tine`

Heyyy`, strange`ma in brate`! Daca` vrei s` intelegi ce e`n inima mea t rog nu` mai plecaa`

0 sa`mi intelegi problemele la timpul` potrivit!

Imi pare rauu`, dar n`am pret! T simti proprietarul` me0, sunt mai mult decat atat! Crezi ca sunt un trofeu` si chiar daca` ar fi asa esti departe d premiuu`!

N`ai curaj s` ma lasi, s` traiesti fara mine`! K nu` poti s` respiri, atunci cand eu nu` sunt langa tine`!

M`am schimbat si pot visa acum! Nuu` mai vreauu` s` cer, voi obtine` oricum!

Sh nu`mi pasa d nimic! Imi traiesc viata dup` bunul meu plac

Frumusetea se deduce ink` d la primuu` zambet, d la prima privire d la primuu` cuvant.

Mi`e dor s` te privesc fara s` spun nimic. Mi`e dor s` numar secundele un pic cate`un pic

Tuu` esti jumatatea care mie`mi lipsea si-ai umplut doru` din inima mea

Nuu` mai visa frumos, realitatea este rece

Ne este d` ajuns acest sentiment ascuns, n tine uniti pe amandoi si suntem doar noi

De atat barfa m`am intoxicat, dar s` stii` ca omul` nebarfit e 0m ratat

Lupta pentrucne t iubestee`, baga`tsi pla`n cine`tsi greseste`!

Eu nu` cred in tacere, nu` vreauu` s` taci!

Secretuu` este s` risti, s` te simti binee` si s` castigi!

În jocul ăsta nu îmi e frică...sunt amantă, iubită si amică. poate lumea crede că sunt sora ta mai mică, fără să stie că eu pentru tine sunt unică.

Traiesc intr-o Lume Perfecta. Fiecare Produs are`o Eticheta.•

●Sa fii capabil sa vezi realitatea.este un mare dar. ●

xD | invidia doare =). sunt prea tare b-)! |
#. Timpu` se scurge`n [RELUARE]. =X


. Oricine are dreptul sa fie prost, dar unii abuzeaza de acest privilegiu`! =]

. N`am nevoie de diamantele tale...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu